Erinevad eesmärgid
Kui diiselmootoriga laadur vajab tankimist, siis elektrilaadur laadimist. Selleks, et laadur suudaks optimaalsel tasemel töötada võimalikult kaua, on oluline tähelepanu pöörata aku tervisele, mida mõjutab enim just see, millal ja kuidas seda laetakse.
Avant e6 mahukas liitiumioonaku suudab laadurit muretult töös hoida kuni neli tundi järjest ning seda tuleks ideaalis laadida alles siis, kui laetustase on langenud 10% juurde. Aku saab vaid tunniga täita 400-voldise kiirlaadija toel, mis tähendab, et vaid ühe laadimispausiga on võimalik tööd teha terve tööpäeva vältel. Jättes laaduri ööseks laadima, saab igal hommikul tööd alustada täislaetud akuga.
AGM-akuga e5 elektrilaadur sobib kõige paremini lühemate töötsüklite jaoks, näiteks paar korda päevas kariloomade söötmiseks või tööpäeva alguses ja lõpus territooriumi puhastamiseks. Aku vastupidavuse huvides on soovitatav seda laadida siis, kui laetustase on langenud alla 50%. Vajadusel on võimalik e5 laadurit kasutada ka pikemalt, kuid pidevalt aku laetustaseme langetamine alla poole kogumahutavusest võib pikemas perspektiivis halvendada selle tööomadusi.